Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Ποιος είναι ο νέος έρωτας της Ντούβλη;

Η Μαριάννα Ντούβλη σε συνέντευξη της δηλώνει ότι είναι ζευγάρι με τον κύπριο συμπρωταγωνιστή της Δημήτρη λέγοντας μάλιστα ότι ήταν ο μοναδικός στη ταινία που την έκανε να νιώσει πραγματική γυναίκα... Διαβάστε τι δηλώνει η ίδια για το νέο της έρωτα σε συνέντευξή της...




- Κυρία Ντούβλη είναι αλήθεια ότι η σχέση σας με τον κύπριο πορνοστάρ Δημήτρης δεν είναι μόνο επαγγελματική αλλά είναι και ερωτική;

«Ναι, είναι αλήθεια. Με τον Dimitris βγαίνουμε εδώ και λίγες μέρες και είμαι πολύ ερωτευμένη μαζί του. Μετά τα γυρίσματα της ταινίας ήρθαμε πολύ πιο κοντά ο ένας στον άλλο και είμαι πολύ ευτυχισμένη με αυτό».

- Τι είναι αυτό που σας έφερε πιο κοντά συναισθηματικά μαζί του;

«Ο Dimitris ήταν ο μόνος παρτενέρ που επέλεξα εγώ για να παίξει στην ταινία. Ο κύριος Σειρινάκης μου είχε δείξει πολλούς ηθοποιούς πριν γυριστεί η ταινία όμως μόνο εκείνος μου έκανε κάποια αίσθηση. Ακόμα και από τον Ίαν Σκοτ. Εκτός των άλλων είναι πολύ ωραίο παιδί και γι’ αυτόν το λόγο είμαστε αυτή τη στιγμή ζευγάρι.»

- Αυτό το ‘κλικ’ πως έγινε μέσα σας και μόλις τον είδατε, θελήσατε να είναι εκείνος ο παρτενέρ σας στο dvd;
«Ήταν ο πιο ερωτικός από όλους. Σε ερωτικό επίπεδο ήταν ο μόνος που μου έκανε αυτά που ήθελα. Συν του ότι μετά την ταινία εγώ και ο Dimitris μείναμε οι δυο μας στον Αστέρα για κάποιο διάστημα και αυτό μας έφερε ακόμα πιο κοντά απ' ό,τι στην ταινία. Μου αρέσει πολύ το πρόσωπό του και γενικά αυτό το κυπριακό χρώμα, το πολύ ωραίο σώμα που έχει και γενικά έβγαλε κάτι πολύ αισθησιακό στο σεξ. Ήταν πιο αληθινός και ήταν ο μόνος που με έκανε να νιώσω πιο πολύ γυναίκα στην ταινία. »
- Είναι μέσα στα επόμενα σχέδιά σας να έρθετε στην Κύπρο για να παρουσιάσετε την ταινία σας;
«Και βέβαια το θέλουμε και είναι στα άμεσα σχέδιά μας. Αυτές τις μέρες είναι δύσκολο όμως γιατί ο Dimitris έχει φύγει και πάλι για Λονδίνο αφού ζει μόνιμα εκεί και θα περιμένω πότε θα γυρίσει.»

Πηγή: Espresso Κύπρου

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More