Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010

Η Καλομοίρα προετοιμάζει τοv γάμο της

Η Καλομοίρα βρέθηκε στο πλατό του «ΟΛΑ 10» και μίλησε για το γάμο της με τον Γιώργο αλλά και για το πώς βλέπει η ίδια πως έχει αλλάξει από τότε που ξεκίνησε...














«Έχω μεγαλώσει, όταν έγινα γνωστή ήμουν 18 τώρα είμαι 25! Είμαι αρραβωνιασμένη, έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Μέσα μου αισθάνομαι το ίδιο απλά, μεγάλωσα και θέλω να κάνω άλλα πράγματα. Αισθάνομαι πιο άνετα με τον εαυτό μου και γι’ αυτό τον αφήνω πιο ελεύθερο». Μίλησε όμως και για το γάμο της και εξήγησε πως θα είναι πάρα πολύ απλός αλλά παραδοσιακός: «Η οικογενειακή ζωή πάει πάρα πολύ καλά. Μου αρέσει πάρα πολύ όπως είμαι σήμερα με τον Γιώργο. Έχω και τις ετοιμασίες για το γάμο με τον οποίο άρχισα τώρα να ασχολούμαι. Θα γίνει 26 Σεπτεμβρίου, σ’ ένα εκκλησάκι κοντά στο σπίτι των γονιών μου στην Αμερική. Θέλω να κάνω παραδοσιακό γάμο». Η Καλομοίρα συμπλήρωσε πως μετά το γάμο θα μείνει μόνιμα στην Αμερική, αλλά ότι θα πηγαινοέρχεται συνέχεια στην Ελλάδα».

Τέλος, για τα επαγγελματικά της σχέδια είπε πως είναι απόλυτα προσηλωμένη στη μουσική και στο καινούριο της τραγούδι «Please Don’t Break My Heart».
Πηγή: yupi.gr 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More