Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010

Κατερίνα Λάσπα;''Όταν πρωτοείδα το παιδί στο γιατρό, πλάνταξα στο κλάμα''

Kάθεται στο café του Νέου Ηρακλείου, παραγγέλνει φρέσκο χυμό και χαϊδεύει την κοιλίτσα της. H Kατερίνα, 35, δεν έχει αλλάξει και πολύ από το γάμο της, που έγινε πριν από οκτώ μήνες, στις 4 Σεπτεμβρίου του 2009, στη Μύκονο. Λίγο πιο χαλαρή, λίγο πιο ήρεμη. Μιλάει στο κινητό με το σύζυγό της, επιχειρηματία Νεκτάριο Νικολόπουλο, 35, και λέει πως θα καθυστερήσει ένα μισάωρο.


 -Πώς ανακοίνωσες στον Νεκτάριο ότι είσαι έγκυος;


Ο Νεκτάριος το κατάλαβε πρώτος, όχι εγώ. Ποιο μητρικό ένστικτο; Είχα μια ψιλοκαθυστέρηση, αλλά δεν είχα δώσει σημασία. Ξύπνησε λοιπόν ένα πρωί, εγώ ήμουν στο σαλόνι και τον άκουσα να φωνάζει μέσα απ’ το δωμάτιο «μωρό, είσαι έγκυος!». Ανοίγω την πόρτα, του λέω «ξανακοιμήσου και όταν ξυπνήσεις μιλάμε». Τελικά είχε δίκιο, εκείνος το ένιωσε πρώτος. Στην αρχή ο Νεκτάριος το πήρε περισσότερο συναισθηματικά παρά εγώ, εγώ το πήρα πολύ ορθολογιστικά, λειτουργικά και τεχνοκρατικά, του τύπου «τι πρέπει να κάνω τώρα;», «να αλλάξουμε σπίτι;». Βέβαια, όταν πρωτοείδα το παιδί στο γιατρό, έκλαιγα από το Μαρούσι μέχρι το Πανόραμα Βούλας ασταμάτητα, μόνη μου μέσα στο αυτοκίνητο, λίμαξα στο κλάμα, πλάνταξα. Εκεί ξέσπασε όλο το συναισθηματικό μου πεδίο.

-Στα επαγγελματικά σου τι κάνεις αυτή την εποχή;

Κάνω ό,τι κάνουν όσοι βρίσκονται στην τηλεόραση: Βρίσκομαι σε συζητήσεις. Σίγουρα, όμως, τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο από δω και πέρα θα τον έχει το γούρι μου, το μωρό μου, την κάθε μέρα θα την ανακαλύπτουμε μαζί.
Πηγή: People


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More