Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

Νίνο: Σχολιάζει μαζί με την Ελένη Μενεγάκη τους χωρισμούς τους!

Ο γνωστός τραγουδιστής Νίνο ήταν καλεσμένος της Ελένης Μενεγάκη και μίλησε για όλα: για την ατίθαση παιδική του ηλικία, τα πρώτα χρόνια στην Αθήνα, τον έρωτα, το «Fame Story» και τη μεγάλη του αγάπη για τη μουσική.







Ο Νίνο μίλησε για τον έρωτα, αφού, όπως εξήγησε και ο ίδιος, είναι πολύ βασικό στοιχείο στη ζωή του. «Ο αμοιβαίος έρωτας σπάνια συμβαίνει. Συνήθως μόνο ο ένας είναι ερωτευμένος, ο ένας είναι πιο ερωτευμένος από τον άλλον. Αυτή είναι η άποψη που έχω από τα 13 μου και όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολύ το βιώνω».

Σε ερώτηση της Ελένης για ποιους λόγους μπορεί να χωρίσει ο Νίνο μία κοπέλα, της αντέστρεψε την ερώτηση και εκείνη απάντησε: «Εμένα το θέμα μου ήταν διαφορετικό. Ήταν γάμος, ήταν πιο άγριο, εσένα σε ρωτάω για μία απλή σχέση». O Νίνο το μόνο που σχολίασε ήταν: «Για μένα ήταν σαν γάμος», αφήνοντας να εννοηθεί πως η σχέση του με τη Δούκισσα Νομικού ήταν πολύ δυνατή και ότι πληγώθηκε αρκετά.

Μίλησε και για τους γονείς του: «Η μητέρα μου στη Σουηδία ήταν τραγουδίστρια. Δεν σκέφτηκε ούτε ένα δευτερόλεπτο, πριν εγκαταλείψει την καριέρα της για να αναθρέψει εμάς. Είναι πολύ δεμένη με την οικογένειά της και πολύ ερωτευμένη με τον πατέρα μου, όπως και εκείνος. Πρότυπό μου για τον έρωτα είναι οι γονείς μου. Ύστερα από 35 χρόνια είναι ακόμα ερωτευμένοι. Το πρώτο φιλί το έδωσαν όταν της έκανε πρόταση γάμου ο μπαμπάς μου».

Συνέχισε μιλώντας για τα παιδικά του χρόνια: «Ήμουν πολύ ανήσυχο παιδί! Αλλά ποτέ δεν έκανα κάποιον άνθρωπο να αισθανθεί άσχημα. Είμαι ανήσυχος άνθρωπος, δεν μπορώ να κάτσω ήρεμος, θέλω να υπάρχουν συνεχώς αλλαγές. Γενικά όμως είμαι ευαίσθητος, δεν είναι ψεύτικο αυτό που βγάζω προς τα έξω». Δεν ντράπηκε όμως να πει: «Για το δίπλωμα οδήγησης έδωσα και κόπηκα 14 φόρες!!! Με έκοβαν στα σήματα, μία φορά είχα κανονίσει να μου λέει ο διπλανός τις απαντήσεις εγώ όμως αντί να ακούσω τις απαντήσεις από το πρώτο θέμα τα "έπιασα" από το δεύτερο, χωρίς να το καταλάβω. Έτσι τα έκανα όλα λάθος».

Το «Fame Story» ήταν το παιχνίδι που τον έκανε γνωστό, ειδικά η απόφασή του να αποχωρήσει οικειοθελώς σε μία φάση του παιχνιδιού που όλοι ασχολιόντουσαν μαζί του: «Όταν έφυγα από το παιχνίδι πήγα κατευθείαν στα μπουζούκια, στα «Αστέρια», όπου τραγουδούσε ο Γιαννιάς. Δεν ήξερα τι γινόταν όμως εκτός του σπιτιού, τι απήχηση είχαμε. Πήγα στο περίπτερο με το που έφυγα από το σπίτι να πάρω ένα αναψυκτικό και ειλικρινά φοβήθηκα από την αντίδραση του περιπτερά».

Δεν έκρυψε μάλιστα πως τα οικονομικά του πριν μπει στο παιχνίδι ήταν σε άσχημη κατάσταση: «Πριν μπω στο παιχνίδι χρωστούσα κάθε μήνα στον περιπτερά, θυμάμαι ότι όταν έφυγα από το σπίτι του "Fame Story" χρωστούσα στον άνθρωπο 40.000 δραχμές».

Πηγή: yupi.gr
http://e-gossiproom.blogspot.com/feeds/posts/default

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More