Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010

Γιώργος Αλκαίος: "Δεν ήμουν καλός φωνητικά το πρώτο λεπτό στον ημιτελικό''

Ο Γιώργος Αλκαίος μίλησε στην κάμερα του «Πολύ Μπλα Μπλα» και έκανε την αυτοκριτική του σχετικά με την απόδοσή του στον προχθεσινό ημιτελικό, και υποσχέθηκε ένα ακόμα καλύτερο θέαμα στον τελικό του Σαββάτου.





«Δεν ήμουν καλός φωνητικά το πρώτο λεπτό. Στο πρώτο κουπλέ ήμουν αγχωμένος. Μετά όμως το μάζεψα» είπε ο Γιώργος. «Στον τελικό δεν θα είμαι τόσο αγχωμένος» πρόσθεσε, ενώ αποκάλυψε σχετικά με την έκπληξη που επιφυλάσσει η χορογραφία του Σαββάτου: «Θα είναι στο σημείο με τα τύμπανα».

«Το μεγάλο βάρος ήταν να περάσει η Ελλάδα έπειτα από 12 χρόνια σε ημιτελικό με τραγούδι στην ελληνική γλώσσα» συνέχισε. Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει πολύς λόγος για το αν η χώρα μας μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα της διοργάνωσης σε περίπτωση που ο Γιώργος πάρει την πρωτιά: «Ο στόχος μας είναι μια θέση στην πρώτη δεκάδα» λέει ο γνωστός τραγουδιστής. «Αλλά αν τυχόν και γίνει κάτι τέτοιο (να κερδίσουμε την πρώτη θέση), να ξέρετε ότι η διοργάνωση έχει και έσοδα, για να το λήξουμε το θέμα».

Τέλος, όσον αφορά την εμπειρία του στη Eurovision σχολίασε: «Άλλαξε η ζωή μου. Μπήκα σε μια διαδικασία πριν από τα 40 μου να ζήσω τη ζωή μου όπως ήθελα, γεμάτη μουσική».

Πηγή: yupi.gr



2 comments:

Για να δούμε τι θα γίνει στο τελικό!

Θα τα πάει πολύ καλά η Ελλάδα στον τελικό και ευχόμαστε μια θέση στην πεντάδα!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More