Παρασκευή, 27 Αυγούστου 2010

Η Heidi Montag θα μειώσει το στήθος της!

Η Heidi Montag έχει αρχίσει να μετανιώνει για τις 10 πλαστικές επεμβάσεις στις οποίες υποβλήθηκε με τη μία τον περασμένο Δεκέμβρη. Τώρα η reality τηλεπερσόνα εύχεται να μην είχε μεγαλώσει το στήθος της τόσο πολύ, αφού ακόμα δεν μπορεί να το συνηθίσει, ενώ σκέφτεται ακόμα και να το μικρύνει...







"Το στήθος μου με συνθλίβει. Το σώμα μου δεν το έχει ακόμα συνηθίσει και έχω πολύ μεγάλο άγχος γι'αυτό. Έπαιρνα παυσίπονα, αλλά δεν έκαναν τίποτα και τα σταμάτησα. Με πονάνε ούτως ή άλλως", δήλωσε η Heidi στο περιοδικό Life and Style. "Θέλω απεγνωσμένα να γυρίσω στο φυσιολογικό. Θα τα μικρύνω λίγο και θα τα φτάσω στο D ή διπλό D", συνέχισε.

Η 23χρονη ισχυρίζεται πως δεν μπορεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή λόγω του τεράστιου στήθους της. "Είμαι παθιασμένη με τη γυμναστική, αλλά είναι αδύνατο να γυμναστώ με αυτό το στήθος. Είναι σπαραξικάρδιο. Δεν μπορώ να ζήσω μια φυσιολογική ζωή", σημείωσε.

Επιπλέον, η ξανθιά τηλεπερσόνα φοράει συνεχώς ταινία στη μύτη της από το Νοέμβριο, οπότε και έκανε πλαστική, γιατί φοβάται ότι διαφορετικά θα της πέσει! "Προσπαθώ να καταπολεμήσω το πρήξιμο και να κρατώ τη μύτη μου στη θέση της με τον τρόπο που ο γιατρός την έπλασε. Δεν θέλω να μου πέσει η μύτη", ανέφερε η ίδια.

Η ίδια φοβάται ότι δεν θα μπορέσει ποτέ να αντιστρέψει τα αποτελέσματα των πλαστικών της, από τότε που ο πλαστικός γιατρός της σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό τον περασμένο μήνα. "Νιώθω παγιδευμένη στο ίδιο μου το σώμα. Δεν ξέρω αν μπορώ να το διορθώσω. Ο γιατρός μου ήξερε τι δουλειά μου είχε κάνει, ήξερε τα πάντα", λέει η Hedi.

Λέτε ο δρόμος που διάλεξε να είναι χωρίς επιστροφή;

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More