Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2011

Η Μαριάννα Ντούβλη και η σχέση της με το σεξ

Η Μαριάννα Ντούβλη έδωσε συνέντευξη σε αθλητικό site και μίλησε για τη σχέση της με το sex και τους άνδρες, επίσης μας έδειξε μια άλλη πλευρά του χαρακτήρα της, όταν κατέκρινε την κοινωνία για την αντιμετώπιση των γυναικών στο φλέγον ζήτημα…







-Εάν μπορούσες να επιλέξεις πλέον τον άνδρα της ζωής σου, πώς θα ήταν αυτός;

«Αν μπορούσα να επιλέξω τον άνδρα της ζωής μου, θα ήθελα να είναι αθλητικός, ψηλός, μορφωμένος, έξυπνος και bon viveur!!! Ελπίζω να τον βρω κάποια στιγμή».

-Λένε πως υπάρχουν 7 θανάσιμα αμαρτήματα. Η λαγνεία, η αλαζονεία, η οκνηρία, η απληστία, ο φθόνος, η λαιμαργία και η οργή. Έχεις υποπέσει σε κάποιο από αυτά, κι αν ναι, σε ποιο;

«Έχω υποπέσει σε κάποια από αυτά, δυστυχώς. Απληστία ας πούμε, μου έχει συμβεί, όταν θέλω να αγοράσω πολλά πράγματα που δεν μου είναι τόσο απαραίτητα, όπως π.χ. πολλά ζευγάρια παπούτσια ή πολλά παιχνίδια για το παιδί μου. Η λαιμαργία με έχει πιάσει πολλές φορές που πέφτω με τα μούτρα στο φαγητό. Οργή, επίσης, όταν βλέπω ή διαισθάνομαι ότι με αδικούν».

-Ήταν ευχάριστη η εμπειρία σου στην ερωτική ταινία που γύρισες; Αν γινόταν ακόμα μία, ποιον συμπρωταγωνιστή θα διάλεγες, για να είναι απολύτως του τύπου σου;

«Θεωρώ ότι το σεξ είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό, επίσης το ότι είχα ήδη κάνει ένα γυμνό εξώφυλλο στο περιοδικό ''Playboy'' με έκανε πιο εξοικειωμένη με τον φακό. Ο συμπρωταγωνιστής που θα διάλεγα, για να είναι απολύτως του τύπου μου, είναι o George Clooney».

-To σεξ τι σημαίνει για σένα; Υπήρχαν άνδρες που ένιωθες ότι έκανες έρωτα κι άλλοι που έκανες σεξ;
Γιατί για τους άνδρες το σεξ είναι απενοχοποιημένο και για τις γυναίκες ακόμα είναι μεμπτό;

«Το σεξ είναι κάτι πολύ όμορφο, όταν δεν είναι μόνο σαρκικό και συνδυάζεται και με βαθύτερα συναισθήματα. Δεν υπήρχαν άνδρες στην προσωπική μου ζωή που ένιωθα ότι έκανα σεξ, και μόνο όταν είμαι σε σχέση, προχωράω σε σεξουαλική επαφή. Δυστυχώς, όμως, ζούμε σε μια κοινωνία που η γυναίκα είναι δακτυλοδεικτούμενη, όταν αλλάζει συχνά ερωτικούς παρτενέρ ή απατά τον σύντροφό της, ενώ ο άνδρας το διηγείται σε φίλους του και νιώθει υπερήφανος για τις πράξεις του. Άλλη μια κοινωνική αδικία».

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More