Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Μαρία Καρλάκη: Με έμπλεξαν με ροζ κύκλωμα

Κοντεύω να τρελαθώ! Ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει πώς συνέβη αυτό σε εμένα» λέει η Μαρία Καρλάκη, το όνομα της οποίας ενεπλάκη από ελληνικό site σε ροζ κύκλωμα. 












Στεναχωρημένη και αγανακτισμένη ταυτόχρονα για την ανάμειξη του ονόματός της στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα που διαφημίζει υπηρεσίες καυτών «call girls» έναντι αδράς αμοιβής, η τραγουδίστρια μίλησε στην «Espresso» για τον εφιάλτη που ζει τις τελευταίες ημέρες. «Με ποιο δικαίωμα προσβάλλουν την προσωπικότητά μου και ταράζουν τη γαλήνη μου;» αναρωτιέται γεμάτη θυμό η ξανθιά τραγουδίστρια που γνωρίσαμε μέσα από τη συμμετοχή της στο «Dream show» και εξηγεί πώς πληροφορήθηκε το συμβάν.

«Το έμαθα από έναν φίλο μου δημοσιογράφο, ο οποίος με πήρε έκπληκτος τηλέφωνο και μου ανέφερε πως υπάρχει φωτογραφία μου σε αυτό το site» λέει η Μαρία σοκαρισμένη και περιγράφει τις πρώτες της αντιδράσεις: «Εμεινα άφωνη. Νόμιζα ότι μου κάνουν πλάκα, αλλά πολύ γρήγορα διαπίστωσα ότι όντως οι φωτογραφίες μου ήταν ανεβασμένες στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα και μάλιστα κάτω από αυτές υπήρχαν και αισχρά σχόλια που υποτίθεται πως έκανα εγώ. Με πήρανε τα κλάματα. Ηθελα να πιστεύω πως έβλεπα ένα κακό όνειρο. Δεν μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει αυτό για μια κοπέλα. Εχω να κοιμηθώ δύο ημέρες από τη στενοχώρια μου» λέει και μας εξηγεί πώς βρέθηκε να ποζάρει ημίγυμνη στις σελίδες του εν λόγω site. «Οι φωτογραφίες αυτές είναι από μια φωτογράφηση που είχα κάνει με μαγιό στο παρελθόν.

Αυτός που τις χρησιμοποίησε στην ιστοσελίδα του, όχι μόνο δεν έχει την έγκρισή μου, αλλά με έχει διασύρει ανεπανόρθωτα» τονίζει αγανακτισμένη η όμορφη τραγουδίστρια και συμπληρώνει: «Στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα υπάρχουν οι φωτογραφίες και άλλων επώνυμων κυριών που στο παρελθόν είχαν κάνει sexy φωτογραφήσεις. Προφανώς αυτός που έχει προβεί σε αυτή την πράξη θεωρεί πως αν κάνεις μια σέξι φωτογράφηση είσαι αυτομάτως και ελευθέρων ηθών». Στο πλευρό της ξανθιάς αοιδού από την πρώτη στιγμή βρίσκονται οι φίλοι της και οι συνάδελφοί της που αμέσως μόλις έμαθαν το περιστατικό έσπευσαν να της συμπαρασταθούν. «Μέσα στην ατυχία μου αισθάνομαι τυχερή γιατί κατάλαβα ότι έχω γύρω μου ανθρώπους που με νοιάζονται και με αγαπάνε. Δυστυχώς, οι δικοί μου δεν βρίσκονται κοντά. Κατάγομαι από τη Δράμα. Εχασα τη μαμά μου πριν από λίγα χρόνια και ευτυχώς ο μπαμπάς μου δεν έχει μάθει τίποτα» λέει η Μαρία, η οποία εύχεται να τελειώσουν όλα το συντομότερο δυνατό προκειμένου να αφοσιωθεί και πάλι στη δουλειά της.

ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ
Η όμορφη τραγουδίστρια δηλώνει αποφασισμένη να τραβήξει την υπόθεση στα άκρα. Ηδη με τη βοήθεια του δικηγόρου της Δημήτρη Σταυρόπουλου έχει κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες. «Εχω καταθέσει μηνύσεις κατά του site και κατά παντός υπευθύνου και η υπόθεση έχει πάρει ήδη τον δρόμο της Δικαιοσύνης. Δεν πρόκειται να κάνω την παραμικρή υποχώρηση. Θέλω να τιμωρηθεί παραδειγματικά όποιος ευθύνεται γι’ αυτό» λέει και τονίζει: «Μακάρι η περιπέτεια που περνάω να γίνει μάθημα για όλα τα νέα κορίτσια που ξεκινάνε την καριέρα τους τώρα. Πρέπει να προσέχουν πάρα πολύ τι κάνουν και με ποιους συναναστρέφονται, διότι μπορεί άθελά τους να βρεθούν μπλεγμένες από τη μια στιγμή στην άλλη».







0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More