Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

Μαριέττα Χρουσαλά: "Για κάποιο λόγο αισθάνομαι ότι είναι αγόρι"

Η Μαριέττα Χρουσαλά κρατούσε το καλύτερο για την Ελένη Μενεγάκη και έκανε την επίσημη ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της στην εκπομπή της ξανθιάς παρουσιάστριας.







«Για κάποιο λόγο αισθάνομαι ότι είναι αγόρι. Ίσως όμως να με έχουν επηρεάσει οι γύρω μου. Μου λένε πως η κοιλιά σου είναι μυτερή , ότι μου αρέσουν τα ξινά. Εκτός αυτού, είχα κάτσει πάνω και σε ψαλίδι κατά λάθος» είπε αφού πρώτα ξεκαθάρισε πως βρίσκεται στον πέμπτο μήνα.

«Σε λίγες ημέρες θα κλείσουμε δύο χρόνια παντρεμένοι. Δεν επιδιώκαμε από την αρχή να κάνουμε ένα παιδάκι. Θέλαμε να μείνουμε λίγο οι δυο μας, στο σπίτι μας. Ποτέ δε βιαστήκαμε για κάτι».

Όσο για το σε ποιον θέλει να μοιάσει, η ίδια υποστηρίζει πως «επειδή μοιάζουμε με τον άντρα μου θα είμαστε ευχαριστημένοι πιστεύω σε όποιον και να μοιάσει. Δεν μπορώ να το φανταστώ. Θα ήθελα τα δικά μου μάτια ή του συζύγου».

 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More