Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

Η πρώην Μις Ελλάς Μαντώ Γαστεράτου τραυματίστηκε σε τροχαίο

Αγιο είχε η Μαντώ Γαστεράτου. Η πρώην Μις Ελλάς την Τρίτη το μεσημέρι έπεσε θύμα τροχαίου κοντά στο σπίτι της, στα Πετράλωνα.









 Η μελαχρινή καλλονή πήγαινε στη δουλειά της με τη μηχανή της, όταν συγκρούστηκε ξαφνικά με ένα αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο χέρι της.

Η πρώην Μις Ελλάς, χωρίς να έχει ξεπεράσει ακόμη το σοκ του ατυχήματος, μίλησε στην «Espresso» για το συμβάν: «Ημουν εν κινήσει και πήγαινα στο Σύνταγμα για ρεπορτάζ, για την τηλεόραση του Mad. Οδηγούσα με χαμηλή ταχύτητα. Ξαφνικά και χωρίς να συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί, με χτύπησε διερχόμενο αυτοκίνητο. Εκείνη την ώρα έχασα τον έλεγχο της μηχανής και έπεσα πάνω σ ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο. Αρχικά έπεσα με τον θώρακα, αλλά ενστικτωδώς για να προστατευτώ έβαλα μπροστά το χέρι μου, με αποτέλεσμα να το σπάσω. Από το σοκ έχασα τις αισθήσεις μου. Αμέσως μ’ έβαλαν σ’ ένα αυτοκίνητο να καθίσω. Μόλις συνήλθα, ειδοποίησα τους δικούς μου για να τους εξηγήσω τι είχε συμβεί και πού βρισκόμουν. Είχα όμως τόσο έντονους πόνους που λιποθύμησα μέσα σε διάστημα λίγων λεπτών δεύτερη φορά».

Το γνωστό μοντέλο εξηγεί τους λόγους για τους οποίους σώθηκε, όπως λέει, από θαύμα: «Ηταν η πρώτη φορά που δεν έσφιξα καλά το κράνος μου. Πού να φανταζόμουν ότι αυτή η αμέλειά μου θα συνδυαζόταν με ένα ατύχημα... Θα μπορούσα να είχα χτυπήσει στο κεφάλι και να είχα σοβαρά προβλήματα. Νομίζω ότι ήταν θαύμα που δεν χτύπησα σοβαρά. Ακόμα σκέφτομαι τι συνέβη και δεν το πιστεύω. Από το πουθενά θα μπορούσα να ήμουν στο νοσοκομείο και σε χειρότερη κατάσταση από ό,τι είμαι τώρα. Οδηγώ μηχανή από τα δεκαοκτώ μου χρόνια και είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο».
 
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More